Skriv dig op herunder og modtag en GRATIS guide med 11 metoder, der får dit næste live-projekt til at blive en bragende succes
Få dit projekt til at flyve med 11 succesfulde metoder
– Magi, trylleri, snyderi? Niks, bare ren strategi!
Med guiden får du vigtige værktøjer og glohede guldkorn
De 11 metoder i guiden giver dig viden og værktøjer til at arbejde succesfuldt med live-oplevelser, og den vil give dig svarene til de tre punkter, du finder her til højre…
1) Hvad der skal til for at øge besøgstallet fra 1000 til 15.000 gæster på bare et enkelt år
2) Hvorfor det er essentielt at styrke organisationen indefra hos dine medarbejdere, frivillige og samarbejdspartnere, hvis du vil opnå succes
3) Hvordan god forberedelse, brug af relevante metoder og værktøjer samt klargøring af de rette mennesker kan løfte dit projekt til nye højder
Praktisk og metodisk
Guiden giver dig idéer, inspiration og værktøjer, som du kan bruge til dit næste kreative projekt med live-afvikling. Det hele er afprøvet mange gange før, og det er relevant for dig, der arbejder med festivaler, koncerter, teater, musik, større events, ferniseringer, markeder, byrumsarrangementer eller lignende.
Nadja Kalnæs
Nadja er kulturleder og ekspert i at producere live-projekter med fokus på processer og organisationskultur. Nadja er en urokkelig optimist, der finder stor glæde i kreative projekter og kulturoplevelser, og ønsker at hjælpe med at skabe gode, bæredygtige og kreative organisationer, som er en succes både udadtil og indadtil.
Nadja arbejder efter devisen, at et projekts værdi afspejles af dem, vi er, og at vi kun kan skabe ud fra det niveau, vi har. Derfor sørger hun i alle sine projekter for at opbygge en god og stærk teamkultur, hvor vi sammen danner en grobund for sammenhold, tryghed og tillid. Med det som fundament kan et team skabe fantastiske oplevelser – der også opleves som fantastisk af teamet undervejs i processerne.
Guiden giver dig Idéer og inspiration til dit næste store live-projekt !
Guiden er skrevet til dig, som arbejder med live-projekter som eksempelvis festivaler, koncerter, teaterforestillinger, større live events, ferniseringer, markeder, arrangementer eller lignende.
I guiden vil du kunne læse om 11 metoder, som kan inspirere dig til at løfte dit projekt til nye højder.
Når du åbner guiden, vil du se, at den er opdelt i 11 kapitler – og ja, du har gættet helt rigtigt, hver metode har sit eget kapitel:
- 1. Et klart defineret koncept
- 2. Et årshjul skaber overblik og struktur
- 3. Engager din målgruppe med total transparens
- 4. Sæt teamet tidligt i processen
- 5. Dialog skaber tryghed
- 6. Besøg lokalområdet og skab langvarige relationer
- 7. Hold gæsterne til ilden med en gennemarbejdet SoMe-strategi
- 8. Få en god relation til pressen
- 9. Nå dine mål og skab fælles forståelse med de rette metoder
- 10. Skab tillid og tæthed i dit team
- 11. Et godt opløb gør forskellen