Nadja Kalnæs

Jeg arbejder efter devisen, at et projekts værdi afspejles af dem, vi er, og at vi kun kan skabe ud fra det niveau, vi har!

Hej, jeg hedder Nadja

Jeg er leder, producent og ekspert i at producere kultur- og oplevelsesarrangementer, med et kommercielt fokus på partnerskaber og marketing.

Mit hjerte banker for kulturen og oplevelsesindustrien og det har det gjort hele mit liv. Min motivation er at få alt til at gå op i en højere enhed. Jeg er passioneret for at få det hele til at ske. At løse det uløselige. At skabe bedst mulige resultater, helst dem, som vi ikke vidste var mulige. Det kan jeg, fordi jeg har fokus på helheden, forstår kompleksiteten og dynamikken mellem mennesker og processer, og mellem de frie rammer og skarpe deadlines.

Jeg er en urokkelig optimist, der finder stor glæde i kreative projekter og værdifulde oplevelser, og jeg ønsker at hjælpe med at skabe gode, bæredygtige og meningsfulde projekter, hvor resultatet afspejles af at organisationen både er en succes udadtil og indadtil.

Jeg arbejder efter devisen, at et projekts værdi afspejles af dem, vi er, og at vi kun kan skabe ud fra det niveau, vi har. Derfor sørger jeg for, i alle mine projekter, at opbygge en god og stærk teamkultur, hvor vi sammen danner en grobund for sammenhold, tryghed og tillid. Med det som fundament kan et team skabe meningsfulde projekter, nå nye resultater og skabe unikke oplevelser for gæsten.

Andre fortæller om samarbejdet

Et liv med oplevelser…

Så langt jeg kan huske tilbage, har jeg beskæftiget mig med kreative og kulturelle projekter. Som barn startede jeg med at stå på scenen og begyndte med tiden også at arbejde mere bag kulisserne i styrerummet, og jeg fandt ud af, at det egentlig var hér, min faktiske scene var. Jeg fandt glæde i at lede projekterne og følge dem fra idéudvikling til live-afvikling og til slutevaluering.

Det har ført til, at jeg i dag har mere end 20 års professionel erfaring indenfor ledelse af projekter, arrangementer og events. Jeg har blandt andet arbejdet med musikkoncerter, teaterforestillinger, politiske kampagner, musicals, awareness events, festivaler, lysfetsivaler og andre live-arrangementer.

Med fokus på at drive kulturprojekter med en strategisk, organiseret og resultatorienteret tilgang, har jeg et indgående kendskab til kompleksiteten i at lede en organisation med forskellige projekter. På baggrund af mine erfaringer og oplevelser har jeg lært, hvordan man som handlekraftig og passioneret leder kan bevare overblikket, uden at miste sig selv eller sine medarbejdere i processen.

Vi skal have fokus på hinanden, når vi arbejder på at skabe oplevelser der beriger, skaber glæde og minder. Fordi hver gang vi puster liv i nye projekter, giver vi noget af os selv. Vores professionelle kræfter, kæmpe passion og ofte også en hulens masse energi. Projekterne bliver vores hjertebørn, forståeligt nok! Vi skaber jo noget stort:

OPLEVELSER MED LIV!

Nadja Kalnæs CV & referencer 

“Med fokus på tillidsvækkende ledelse, strategi og udvikling arbejder jeg med mennesker og på indsatser i organisationer og virksomheder.Gennem mere end 20 års professionel erfaring har jeg arbejdet med ledelse bl.a. i koncertvirksomheder, festivaler, kulturhuse, venues, politiske kampagner, større kulturelle events og projekter mm.. Mit fokus og kompetencer ligger i at lede med en systematisk, organiseret og rummelig tilgang.“

Spidskompetencer:

  • Ledelse, organisering og kommunikation
  • Marketing, kommercielle indsatser, partnerskaber og salg
  • Netværk, politiske og samarbejdsmæssige indsatser

Resultater:

  • På 2 år skabte jeg en forøgelse fra 1000 til 25.000 unikke besøgende på en nyopstartet festival, samt samarbejde med 800 frivillige og aktører. Arbejdet lå på indsatser både før, under og efter afviklingen og med fokus på gæster/publikum via markedsføring, indhold og segmentering.
  • Har ledet, produceret og afviklet kulturelle produktioner, live-arrangementer og events, i alle størrelser helt fra intim-arrangementer med 100-200 gæster og op til store komplekse afviklinger med mange venues og scener over flere dage og med 55.000 gæster.
  • Gik fra 0 -> 55.000 gæster på første år af en oplevelsesvirksomhed i 2020 – Marketingindsatser var med primær fokus på udvikling og planlægning af SoMe indsatser, e-commerce, kampagne strategier og CRM initiativer. – Mit ROI fra marketingbudget til resultat på bundlinjen var præcis 11,8 gange igen.
  • Data fra samme projekt 2020: Over 300.000 besøgende på på hjemmesiden, over 10.000 følgere på FB (i dag over 30.000 følgere) og over 70.000 hændelser på content på FB – Over fem mdr. fra 1. aug. – 31. dec. 2020. – https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6769173667722117120/
  • 2020 – I vores tilfredshedsanalyse, gav gæsterne os 5,5 ud af mulige 6 – https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6768563804021284864/

Download CV & referencer her >>

 

Kontakt mig her >>